نوبت دهی آنلاین nobat724.tums.ac.ir
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1402/07/13 - 13:59
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 586
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

قدردانی یک بیمار از پرسنل بیمارستان ضیائیان پس از دریافت خدمات درمانی عالی

یکی از مراجعین مهربان بیمارستان ضیائیان، پس از دریافت خدمات درمانی عالی از سوی پرسنل این مرکز، تصمیم به تقدیم یک بنر قدردانی به کادر درمانی بخش داخلی این بیمارستان گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، یکی از مراجعین مهربان بیمارستان ضیائیان، پس از دریافت خدمات درمانی عالی از سوی پرسنل این مرکز، تصمیم به تقدیم یک بنر قدردانی به کادر درمانی بخش داخلی این بیمارستان گرفت.
این بنر شامل پیام قدردانی است که به تیم درمانی این بخش ارائه شده و نمایانگر تقدیر و سپاس از خدمات عالی آنان که همیشه به سلامت و بهبود بیماران اهمیت می‌دهند می‌باشد.
این تجربه نشان می‌دهد وقتی افراد به دقت و عشق به مراجعین خود اهمیت می‌دهند، باعث تاثیرات مثبتی روی روحیه بیماران ایجاد می‌کند که این بیمارستان با لطف و قدردانی های همیشگی مراجعین خود به عنوان یکی از مراکز برتر در ارائه خدمات درمانی در منطقه شناخته می‌شود.

  • گروه خبری : مسئولیت پذیری اجتماعی,خدمات سلامت,مدیریت خدمات پرستاری
  • کد خبر : 247619
مهدی صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

تنظیمات پس زمینه